Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Bir 2023, 21:12

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos X1, X3, X5, X6, modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo kodą laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 22 Bal 2023, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.16
Pranešimai:
41
Automobiliai:
bimmer
Sveiki,

Užsilenkė orignialus abs blokas (visiškai nekomunikuoja). Radau kitą, tokiu pačiu kodu. Jį pakeitus, komunikacija atsistatė. Vin įrašiau su PA soft bmw scanner. Per ncs expert įkėliau kodavimą. Tačiau toliau skydelyje dega abs stabdziu ir antipraslydimo lemputės. Nuskaičius klaidas rodo 5DD2 (inlet valve calibaration data fail), 5DD0 (Valve calibration data fail), ir 5E1F (PT-can chassis number wrong / ecu not initialized). Jos neišsitrina. Per Ista atlikt kalibraciją ji nepraeina - sako reikia nuorinti sistemą, arba yra nuotekis. Sistema buvo nuorinta, pedalas nenusėda. Buvo bandyta tiek su originalia, tiek pakaitine hidrauline dalimis.

Naršant forumus dažnai sutinku, rekomendaciją vin'ą įrašyti per winkfp. Ar tai gali turėti įtakos? Gal kas gali papaskoti kaip tai daroma?


StandartinėParašytas: 22 Bal 2023, 16:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
52
Pranešimai:
1988
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Kai pilnai atjungi stabdžių sistemą, oras labai dažnai lieka pačiame ABS bloke. Su diagnostika reikia atlikti nuorinimo procedura.Parastai orinant nepavyks.
P.s. šiaip būtų užteke perdėti tik el. ABS bloko dali ir neatjunginėti visos sistemos
Agent851 rašė:
Sveiki,

Užsilenkė orignialus abs blokas (visiškai nekomunikuoja). Radau kitą, tokiu pačiu kodu. Jį pakeitus, komunikacija atsistatė. Vin įrašiau su PA soft bmw scanner. Per ncs expert įkėliau kodavimą. Tačiau toliau skydelyje dega abs stabdziu ir antipraslydimo lemputės. Nuskaičius klaidas rodo 5DD2 (inlet valve calibaration data fail), 5DD0 (Valve calibration data fail), ir 5E1F (PT-can chassis number wrong / ecu not initialized). Jos neišsitrina. Per Ista atlikt kalibraciją ji nepraeina - sako reikia nuorinti sistemą, arba yra nuotekis. Sistema buvo nuorinta, pedalas nenusėda. Buvo bandyta tiek su originalia, tiek pakaitine hidrauline dalimis.

Naršant forumus dažnai sutinku, rekomendaciją vin'ą įrašyti per winkfp. Ar tai gali turėti įtakos? Gal kas gali papaskoti kaip tai daroma?

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2023, 21:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.16
Pranešimai:
41
Automobiliai:
bimmer
Šito nepaminėjau.
Pirmiausia bandžiau pakeisti tik elektrinę dalį (neatsukant stabdžių vamzdelių). Bet kai 5DD2 ir 5DD0 klaidos nesitrynė, pagalvojau, kad kažkas gali būti ir su hidrauline dalimi. Kai pakeičiau hidraulinę dalį, nuorinimo procedūra su inpa padariau.

Atnaujinimas:
Pavyko sustvarkyt. Klaida kurią padariau buvo ta, jog vin įrašiau su pa soft interface'u. Jis įrašo tik vin pabaigą (7 simboliai), o ne visą VIN su patikros simboliu.

VIN patikros simbolį galima susikaičiuoti (nežinau kaip) arba gauti pasinaudojant NCSexpert. Atidaromas expert ar ncs dummy profilis. Spaudžiam F1 (start) ir tada F2 (Edit VO/FA). Pasirenkam savo kebula, spaudžiam ok, įvedam VIN uždedam varnelę (calculate checksum), ok, ir uždarom "enter fa" lentelę. NCS expert viršuje FG laukelyje bus VIN su patikros simboliu.

Kai turėjau pilną vin atsidariau Tool32. Mano atveju buvo reikalinga dsc_85.prg testo procedūra (atidarius tool32 spaudžiam f3, susirandam reikalingą testo procedūra tame lange). Atsidariusiame darbų saraše susiradau FG_shreiben ar Vin_schreiben, argumento laukelyje įvedžiau ankščiau suskaičiuotą VIN.
Tai padarius dingo ankščiau turėta klaida 5E1F.
Atidariau ISTA, paleidau priršimo procedūrą kurią rekomendavo 5DD0 ir 5DD2 klaidų sprendimui. Viskas susikalibravo ir užgeso visos trys stabdziu sistemos lemputes.


StandartinėParašytas: 22 Bal 2023, 21:42 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidentas
Klubo Prezidentas
Vartotojo avataras
Registracija:
2004.06.08
Amžius:
52
Pranešimai:
1988
Miestas:
Garažėlis
Automobiliai:
E28 528i ex
E28 524td crash
E28 M535i restoration
E30 318i ex
E32 730i ex
E36 318ti crash
E36 3**i sedan sport edition
E38 740i family car ex
F10 530DxDrive
Nikas:
Rolkis
Super. Manau bus naudinga ir kitiems

_________________
Niekam nedaryk gero ir niekas Tau nedarys blogo.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 4 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery