Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 02 Bir 2024, 11:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Geg 2004, 14:27 
  
 
 
Sveiki, susiduriau su problema, daznai ant laisvu pradeda netolygiai dirbti motaras, apsukos lyg ir vienodos ( 800 ) bet masina pradeda "linguoti" :) , gal kas susidure ?
Ir dar viena nesamone, pirmu kai isvaziuoji masina sudreba ir tai kai kokso nemazai duodi. kai kokso mazai tai kartais ir uzgesta.Kai salta , viskas normaliai. Kituose begiuose tokio dalyko ner. Greiciu dezeje ar kur kitur ? [/img][/i]


StandartinėParašytas: 26 Geg 2004, 14:33 
  
 
 
Del vibravimo tai reiketu pagalves variklio pasitikrint... Jos taip juokingai nuplysta kad tik pajudinus motora pasimato.

Del uzgesimo... tai geru minciu neturiu..
Siaip gest dyzelis turetu tik kai kuro negauna, jei siurblys veikiantis ir kampas jo geras. Gesinima organizuoja gesinimo voztuvas - toks elektromagnetas gyvenantis ant siurblio, su vienu laidu ateinanciu. Ant to laido turi but + kai uzvesta.

Ai dar pagalvojau paskaites... Jei ant salto gerai, o ant karsto blogai - manau problemos su siurblio reguliavimu. Saltas jis turi paankstinta degima (ipurskimo momenta), uz visa tai atsako kompas, besijungiantis su siurbliu pirsto storio kabeliu.


StandartinėParašytas: 26 Geg 2004, 15:32 
  
 
 
ačiū uz mintis , o kas uzsiima siurblio reguliavimu gal zino kas ? ir ar isvis toks dalykas yra ymanomas ?


StandartinėParašytas: 21 Lie 2004, 17:07 
  
 
 
Turetu Krasta moket kampa isstatineti, Dar Dyzel Servisas jei Vilniuje.

O dar apie drebejima - gali but isdiles kazkoks magnetas siublyje... Tas tai brangus malonumas, ~ 1kEU.... Praktiskai jei atmintis manes neapgauna uz +1000 LTL gali Krastoje visa siurbli nauja nusipirkt


StandartinėParašytas: 22 Lie 2004, 10:03 
  
 
 
Panasi problema ir man: saltas dirba graziai, pasilus varikliui apsukos nuo
800 nukrenta iki 600-650 ir variklis po truputi pradeda pulsuoti, pradeda
jaustis pulsacijos salone. Bet ir nevisada: pvz jei prie sviesoforo sustoju
kelioms (keliolikai) sekundems, tai viskas ok, o va jei padirba ant laisvu
minute ar ilgiau - po truputi isisupa.. Bet gest negesta niekada (nu pas mane
nera kondiskes, bei pavaru deze - automatine). Kuriasi ir saltas ir karstas
puikiai...

Apie sita problema daugiau yra diskutuota omnitel.autos.bmw (news.omnitel.net) newsgroup'e. (tema "TDS apsukos")

As BMW isigijau neseniai, todel nezinau kaip turetu buti/anksciau buvo. Gerai butu kad kas atsilieptu kas pastebejo nuo ko tas dalykas atsirado, ar staiga ir pan.
____________________________________________
525 tdsA '91


StandartinėParašytas: 22 Lie 2004, 16:06 
  
 
 
Sakiau gi yra magnitas kuris rupinas tikslumu sukiu. Jei pulsuoje - 90% hana magnitui. Ar hana gali patikrint taip: sukali sviesas, posukius, kitus energijos vartotojus, susuki vaira iki galo ir ziuri ar pulsuoja (reik sugeneruot apkrova). Pas automatus labiau issitampes magnitas tas buna.
Turi nepulsuoti


StandartinėParašytas: 19 Vas 2005, 21:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.02.19
Amžius:
37
Pranešimai:
57
Miestas:
Kaunas
pas mane buvo tokia problema 100 procentu kuro siurblio elektronika

_________________
Sportas sveikata, bet kura pilti REIKIA!!!


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery