Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Bir 2024, 07:01

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E34 modelio problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 498 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 17:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
nesu tikras, nes nezinau ka tiksliai slangine iranga naudoja is bendzo irangos, bet man rodos, kad tik matuokle. temperaturini turetu atskira tureti.
jei kas patikslins, ka konkreciai naudoja duju iranga, tada butu galima daug atmesti.

del holo daviklio, tai jei mechanke, atjunk akuma valandai, jei uzsives, tai gali buti ir holas nusproges. arba varza pamatuok. bet del jo sanaudos neturi dideti, tiesiog motoras kaip traktorius dirba.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 18:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Dar paminėk, kokiais atstumais važiuoji, kokiu oru ir panašiai. Turėk omenyje, kad orams atšalus sanaudos gerokai padidėja. Bet taip matau tau reikia daug ka keisti :D lev ir matuokle ir visa kita turi būt tvarkingi jai nori, kad viskas normaliai būtų, pradėk nuo benzino pirma, kad važiuotų juo gerai. Mano turėtas penktukas m20b25 ir ant benzo pastreikuodavo, tai pekeičiau temp daviklį tada šaltas gerai vestis pradėjo ir kiek pamenu sanaudos nukrito vietoj to, kad draugui rydavo 18-20ltr o kai aš nusipirkau iš jo susitvarkiau viska, vožtuvus, daviklį temp, lev išploviau, na ir mieste 13-14ltr pakakdavo

P.s. dar turėjau trečiuką m20b20 tai rydavo jis daug dujų labai man...Nespėdavau pilti, na pakeičiau matuoklę nusipirkęs iš forumiečio, tada pekeičiau lev, temp daviklį, ir dujų sanaudos buvo 9ltr 100km :) važinėjau išvis pigiau grybo nes tada dujos kainavo 1.30lt :D

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 18:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
37
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
man ir vasara tiek pat rijo, o vaziuoju ivairiai, na dabar kasdien vaziuoju i darba 18km trasa, tai valgo ~15l/100Km, kartais pravaziuoju ir trumpus atstumus, kokius 5-6km, bet tik koki syki i diena, mieste kai pavazineju, dar jei sankryzose nelieku paskutinis tai ir virs 20l/100km. dujos slangines, tai pirma karta, jauciu jos ten nieko nenaudoja, jokiu davikliu :D
be to norint keisti matuokle, turi but nepriekaistingi laidai ir pan, nes tik pokst ir vel ner matuokles :D as jei viska pakeisciau, tai jauciu antra bmw uz ta suma paimciau :D

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 19:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
34
Pranešimai:
175
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E34 520i touring 93
M50b20tu
Turi susidet voztuvus kolektoriui tada mazesne tikimybe kad nusaus


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Pas mane kai buvo bmw pirmos kartos dujos, tai šovus joms variklis neužgesdavo =D> todėl matuoklė buvo sveika. Bet šaudavo retai. Bet vietoj gofros dėjosi toks vamzdis su vožtuvu kuris labai lengvai išleidžia slėgį :))) ir vėl užsisandarina:))

P.s. laidus gali nenaujus bet gerus susirasti - aš taip ir padariau, nes manieji buvo nelabai kokie. P.s. tau spręsti norint, kad būtų viskas tvarkingai - tai kainuoja, jai ne tai ir vargsti poto :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 05 Sau 2012, 20:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
37
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
na tas tiesa :) pas mane daznai nesaudo, i metus kelis kart pasitaiko, yra pas mane tokia pries sklende klapuske, kur kai sauna uzdaro nuo sklendes ir isleidzia lauk, bet nepadeda.. o kolektoriaus nelebai norisi greziot :) laidai pas mane galbut ir geri, as net nezinau, o kaip juo patikrint? matosi vienas buvo tikrai keistas, nes kitos spalvos, zvakes tai naujos, bet kai voztuvus reguliavau issisukau, tai apauge truputi kazkokiom ryzom apnasom :?

va, taip mas mane yra
525i
E34
M20/B25
87-90
0 261 200 173
Bosch Motronic M1.3

idomus dalykas, truputi paeksperimentavau su temperaturos davikliais:
man kadangi uzkilinedavo pastoviai apsukos ant laisvu, tai as vazinejau atjunges LEV, o db pabandziau pasijungti ji ir sukeiciau temp davikliu fyskes (ecu davikli pajungiau ant temp rodykles daviklio) ir ka, ant duju variklis dirba kaip laikrodis, apsukos stovi ciut zemiau 1, kaip priklauso, nepulsuoja, atjungus davikli prasciau, o pajungus i kaip buvo, dar prasciau, zemos apsukos, pulsuoja.. prie ecu daviklio pajungiau spidiko laida ir rodykle rode viena padala virs vidurio ir kartais truputi svyravo.. gal pameginti pavazinet apkeistais? ar gali but, kad tas daviklis blogas, ar tiesiog ano kitokia varza ir ecu galvoja jog saltas variklis, del to kitaip dirba? atjunges davikli, net ant benzo pralekiau beveik be tampymu, nors ir sklende pas mane pusiau savadarbe :D tai va, gal kas turit tokia lentele ecu pinu kaip buvo imete siemens kompo tik bosch'ui? :roll:

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
tai nusipirk naują daviklį, jis kainuoja 20-30lt nuo to tikrai nenubiedniesi

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 00:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
37
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
zinoma :) jis naujas tiek kainuoja ar srote?
zinau kaip tik parduotuve bmw daliu, kur pardavejas su petaku irgi laksto, tai is meiles sitam modeliui nuolaidu padaro :D

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 11:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
naudotas 10 LTL. naujas neoriginalas ~30-40 LTL.
siaip pas M50 motora skydelio temperaturinis 1 kontakto, tai sukeitimas visikai nieko nepakeistu :) cia tau gal atjungimas padejo, kad kompas ima bendra info, o ne tarkim -100'C :D varzas pamatuok

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 12:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
atjungus tai kompas i avarini režima lygtais peršoka :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 15:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.17
Amžius:
41
Pranešimai:
11113
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
ex: E36 coupe 325 M50 vanos 94'
KIA 05' 2x2
niekas nepersoka. ima tam tikra numatyta dydi is programos ir tiek. bet ji bent proto ribose buna, o ne kaip nudvesusio daviklio kartais uzlenkia +150C -60C ir pan :D tik nezinau, ar salto motoro, ar pilnai pasilusio motoro skaicius ima.
del temperaturinio ir buna, kad apsukos aukstos kaba, arba gesta masina. aisku ne tik del jo, bet del jo konkreciausiai buna.

_________________
Moteris prie vairo - tai lyg zvaigzde danguje. Tu ja matai, o ji taves ne...


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 19:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.04.08
Amžius:
36
Pranešimai:
442
Miestas:
Šiauliai
Automobiliai:
E39 Touring 530D 2001m
Skype:
karolis88
Nikas:
tawas
Kiek aš daviklį tikrinau, tai dabar bijau sumeluoti, ar šylant varža krinta ar kyla... :) bet lygtais, kad kyla ir proporcingai po truputi, o kur buvo numiręs daviklis tai laikydavos arba ta pati arba belenkokia buna kartais, na sokinedavo ta varza, bet nesismulkinua kita nusipirkau juk nėra brangus tas nauja įsukau ir laimingas laksčiau :)

_________________
BMW 530D touring E39 2001.


StandartinėParašytas: 06 Sau 2012, 21:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
37
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
nu pas mane abu vienodom fyskem, po du kontaktus, atjungimas nepadejo, viskas graziai dirbo tik kai kita pajungiau, o jei abieju varza seip vienoda turi but, tai vadinasi tas blogas ~130 laipsniu rodo, pagal skydeli :D kazn eolte tures nauja?

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 07 Sau 2012, 17:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.12.16
Amžius:
37
Pranešimai:
326
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E34 m30b35 '89
ex:E34 m20b25.
pasimatavau davikliu varza, tai ecu daviklis rodo ~240ohm, skydelio ~520ohm. matavau darbinej temperaturoj. o autodatoj (daejo, kad ten viska galiu paziuret :D) raso, kad ecu daviklis prie 80 laipsniu turi 300-360 omu rodyt, tai man nei vienas nei kitas neatitinka... dar idomu dalyka autodatoj maciau, kad ne tik m20, bet ir m50 varikliai turejo tokia modifikacija be katalizatoriaus ir lambda, kaip ir pas mane :idea:

_________________
[OO==[][]==OO]


StandartinėParašytas: 07 Sau 2012, 18:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.11.05
Amžius:
34
Pranešimai:
175
Miestas:
klaipeda
Automobiliai:
E34 520i touring 93
M50b20tu
Idomios tos modifikacijos, jei reiketu dme pakeist tai speju butu vargo paieskot...
Bet daviklius tikrinant maziau vargo del lambdos tikrinimo :)
Gal kas yra girdeja kad, del EGS blogo signalo davimo variklis gali turet problemu del prasto
sukimo momento cia su automtine pavaru deze? nes truksta ziniu apie EGS veikima...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 498 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5 ... 34  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery