Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 17:05

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 21 Spa 2013, 08:08 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
40
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=05
taip atrodo holo daviklis. jis stovi ten kur ir pats parasei. jungtis yra prie benzo purkstuku laidu dezutes priekineje variklio dalyje. varza tarp 1 ir 2 kontaktu jungtyje turi buti 540 omų. +- 10 % paklaida. kontaktu nr uzrasyti jungtyje buna. tarpas tarp skyvo ir daviklio 1mm. +- 0,3mm.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 22 Spa 2013, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.22
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E34 525tds M51 93`
E32 730i M30 91`
Gerai, dekui uz informacija, bandysiu patikrinti ir ieskoti bedos :)

Beto man ir seniau nesikurdavo siltas, bet uztempus ar kiek atvesus ir pasukus ilgiau starteriu uzsikurdavo. Taciau si karta jau niekas nebepadejo. :( O gal del karsto nesikurimo bedos ieskoti ir kitur, LZ, purkstukai? Ir gal zinai kur yra paskirstymo veleno daviklis ar jis ir yra holo daviklis? :)

_________________
Bavarian power...


StandartinėParašytas: 23 Spa 2013, 08:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
40
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
tokio kaip paskirstymo velenelio daviklio M30 variklis neturi. ar tikrinai Holo davikli? jei butu su slanginem dujom sugadinta srauto matuokle dar galima butu ivardinti ja del sunkaus uzvedimo. nes po suvio issisandarina vakuumine sistema ( gofros, issiskyrusi srauto matuokle ir t.t. ) bet atrodo pas tave benzas? be to kaip dirba laisvom apsukom? jei sistema nesadari tikrai dirbs negraziai.purtysis ir panasiai.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 23 Spa 2013, 21:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.10.22
Pranešimai:
17
Automobiliai:
E34 525tds M51 93`
E32 730i M30 91`
Pas mane su slanginem dujom yra, delto seniau kurdavosi normaliai, tik reikedavo kiek ilgiau pasukti kol is sistemos isstumiamos dujos (jei budavo ant duju uzgesinama), bet po kazkurio momento pradejo sunkiai kurtis kai siltas motoras, tai ir ieskojau tos bedos (gal koks daviklis, lev, matuokle). Bet juos atjungus darbas pasikeisdavo, tai jie kaip ir veikiantys. Holo daviklio taip ir nepatikrinau. Ir va po paskutinio uzgesimo nebeuzsikuria.
Ir taip, paskutiniu metu buvo nusove, tai kazkiek atplese oro srauto matuokles dangti ir tada dirbo labai negraziai, bet kiek kiek isejo uzsandarinau gofras, pacia matuokle tai ant laisvu dirbo gerai, taciau po to kuresi be problemu. Tai tiek ir aisku, reikia butinai patikrinti holo davikli. Dar del LZ abejoniu kyla, nes zvakes slapios buvo, kuro misini per riebu daro.

_________________
Bavarian power...


StandartinėParašytas: 23 Spa 2013, 22:47 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.03.15
Pranešimai:
33
Automobiliai:
E32 750il '92
Mano klaida, kai as saviskes neuzkuriau buvo ignoruoti holo davikli, nes jo paprasciausiai nerode diagnostika, kaip ir sakai zvakes uzpiltos, aprukusios, nuvalyk zvakes ir uzkursi keliom sekundem. Sekmes


StandartinėParašytas: 24 Spa 2013, 08:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.11
Amžius:
40
Pranešimai:
385
Miestas:
Kaisiadorys
Automobiliai:
E32 730 M30B30 92'
E23 728 M30B28 86'
Kawasaki Vulcan 750
vienu zodziu nieko taip nebus. nedarai diagnostikos, netikrini daviklio... dar slangines dujos.. kas su M30 motoru yra amzinas hemarojus. problemu visada buvo yra ir bus. forume niekas tau ju neispres :) dabar isidetum tiesiogines, susitvarkytum vakuumine sistema ir pamirstum tokias bedas. patikek, zinau ka rasau. turiu E23 su slangom tai siaip ne taip iskentejau si sezona.pavasari bus tiesiogines. ir turiu E32 su tiesioginem. tai i sita atsisedi, uzsivedi ir vaziuoji. nekyla minciu ar saus, ar uzsives, ar purtysis, ar dar kokia chuinia. ko su slangom niekada neisvengsi.

_________________
darbas nepriot


StandartinėParašytas: 27 Spa 2013, 15:36 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.01.18
Amžius:
41
Pranešimai:
102
Miestas:
Kaunas-Bergenas
Automobiliai:
E34 535i E28 524td
Pritariu pilnai,pats vazineju su tiesioginem dujom nuo 2006m problemu neturejau jokiu,su tom paprastom kaskokia nesamone,viska paskaiciavus pigiau iseina vaziuot su benzu o ne su slanginem dujom, vien nervai kiek kainuoja.Paprostos dujos,nesibaigencios bedos,dedi tiesiogines viska sustyguoji kaip priklauso ir vaziuoji kaip zmogus ramia galva.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 22 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery