Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 01 Bir 2024, 06:06

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 11:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.04
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex-E32 730 M30B30 90
E46 320d
pravaziavus tilta nuo kauno pilies i vilijampole,uz sviesaforo po desine ant kampo yra parduotuve,ten komplektas apie 300(tiksliai nepamenu) BREMI firmos,kaune pigiau nerasi niekur,nes vien berods sestas laidas eina dar su kazkokiu davikliu,dabar nepamenu ka jis ten daro,kainuoja apie 150,vat. jeigu ka tai tik nepirk kazkokiu silikoniniu,nes buvau pabandymui paemes,tai net ant benzo nedirbo,nakalbant ant duju :D ir siaip cia tas automobilis kuris myli geras detales,tada nesioziuoja :D


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 13:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
37
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
Jei ka as nesiruosiu del laidu vaziuoti is Klaipedos i Kauna,duju pas manes nera,o davikli galima isardyti ir ideti i naujus laudus.

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 18:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2009.01.04
Pranešimai:
79
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
Ex-E32 730 M30B30 90
E46 320d
=D> tai gal visi laidai geri o tik daviklio atitarnaves :D


StandartinėParašytas: 06 Rgs 2009, 19:51 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
37
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
Gal... Nepradejau dar ten nagu kisti,tai cia tik pasvarstymai... Kai pradesiu tvarkyti ,pradesiu ir ziureti kame reples cia 8)

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


StandartinėParašytas: 14 Spa 2009, 00:34 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
kodel niekam nekilo mintis siulyt pameginti su kitu kompu?

As turiu sena 735 lpg. Jau trecia kompa kramto. Ir jei nebutu bestija toks senas ir retas, tai as jam mielai dar viena nupirkciau. Priezastis mazdaug visada ta pati - nustoja reguliuot laisvas apsukas. Ant duju, prisukus tinkamai reduktoriu, apsukos pastovios. Ant benzes pulsuoja arba virs 1000 rpm.
Varikliui nieko nedarau, tik kita kompa uzmaunu, ir vel tampu savo masinos draugas :)


p.s. mano DME (kompe), ilindus i vidu, matosi, kaip gamykla lituokliu prilitavusi viena laideli klaidingam takeliui istaisyti =D> :lol:


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 19:50 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
37
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
Nu ir ka atsinaujinkim tema ir vel gryzkime prie to pacio nelempto klausimo. Salta uzkurus man pulsavimas vis dar tebera.Laidai nauji,zvakes naujos. Pastebeta,kad gavus didesne elektros apkrova ant ka tik uzkurto motoro,apsukos linkusios mieliau pulsuoti,dar vienas pastebejimas,kad duodant kazkiek gazo motoras dirba trukciodamas,lyg siurblio grybavimas,lyg cilindras nedirbtu,bet svelniau.Staiga kazkiek pasilus,ilgai netrukus, ir motoras stabilizuojasi ir apsukas laiko kaip vyras. Tai jus protingi,ispruse,beveik mechanikai paaiskinkint man durnam ir neikertanciam kas cia per reples!
P.s. vaziuociau diagnostika daryti,bet kazkada dariau su sia beda ir nepastebejo,gal daryti iskart saltam...
P.p.s. Biciu neitarinekit ;)

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 22:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
Gadriux pora dienu atgal atsimines buvau tave ir sia tema tai va papasakosiu savo istorija gal pades gal ne bet ispeju paciam to daryt negalima
taigi anksciau as tau minejau del to varstelio kur OSM yra ji reguluot.. na siek tiek padejo ir panasiai tai kadangi as nusisoviau savo sklende ir kazkokiu butu atsirado pulsavimas ir pas mane tai pasekmes tokios kad kompiuteris nebesugebejo uzriebinti kuro tiek saltam tiek siltam ir jis pulsuoja nu toks aukstyn zemyn pasikabinom ant kompo ir matom kad per liesas kura sklende tai atsidaro uzsidaro todel yra pulsavimas sukam varsta nebeuztenka iki dugno susuktas vistiek kuras per liesas taigi kadangi man nebebuvo gaila sklendes padareme experimenta http://mysite.verizon.net/vzerdcib/e34a/id6.html aprasyta sitame ta spyruokle patempdami nes del suvio gal persoko ar pansiai cia burtai jau priezasties taig stebint kuro riebuma pagal liambda zonda reguliavome pavyko galiu pasakyt tai va tokis siokis patarimas tau reik sprest ar ja ardyt ar ne ir reguluot ar ne nes aprase rasi kad nuo laiko spyruokle atsipalaiduoja ir panasiai bet velgi lai tai daro zmogus tikrai suprantantis ir tai dares nes sugadinti ten jau labai lengva ir gausi sumoket 300 lituku mazdaug uz sklende aisku gal pas tave per daug uzriebina arba atvirksciai.. diagnostika man parode kad adaptation fail
antras dalykas kuro slegis nzn ar mataivaisi ar ne jei truksta slegio irgi panasiai gaunas to priezastys kuro slegio reguliatorius arba past kuro siurblys esantis bake
trecias dalykas na purkstukai uzsikise.. nepaduoda kuro.. arba ne taip paduoda.. na tiek minciu


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 23:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
37
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
:D Istikruju nei paguodei,nei labai kazkur nukreipei. Zodziu manomintys gali buti kad OSM bloga.Varzta ta as turiu nusukes iki galo ir vistiek nepadejo tik kazkiek sumazino,jei atsuku i priesinga puse,tai kuo toliau tuo baisiau,beprotybe... Manau kad kazkas blogai misinio riebume/liesume ar pacioje OSM. Beje atjungus OSM turetu dirbti tolygiai,lyg istisai saltu motoru? Ar kaip?

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


StandartinėParašytas: 27 Vas 2010, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
atjungus osm turetu but off motor nes jis seip ne tik matuoja srauta bet ir darineja skelnde isjungi sklende uzsidaro nera oro dustam :)


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 00:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.03.23
Amžius:
42
Pranešimai:
828
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E36 316i m42b18 LPG
Skype:
raidase30
Kriugeriux rašė:
atjungus osm turetu but off motor nes jis seip ne tik matuoja srauta bet ir darineja skelnde isjungi sklende uzsidaro nera oro dustam :)

klysti kolega. tas varztas yra papildomo kanalo pro kuri pastoviai teka oro srautas (laisvai eigai) atvirumo reguliavimas. atjungus sklende auto turi dirbti, juk ten realiai tik varza matuoja, pacia sklende darineja oras. atjungus- ECU negauna signalo is sklendes (aisku automatiskai iraso klaida i atminti), bet motoro negesina, nes OSM nera kritinis rodiklis. kritinis rodiklis yra alkuninio padeties daviklis (pabandyk atjungt - ges iskart), bet siuo atveju jis ne prie ko. tiesiog dirba pagal nuspejimo programa, bet tas darbas nera toks koks turi but.
zodziu taip: as mastau kad sekantys darbai turetu but tokie:
1. normali diagnostika
2. pasibandymui isidet nuo gerai dirbancios auto sklende
3. keitimas kazkokiu kitu davikliu kuriuos galbut diagnostika ismes kaip nedirbancius (LZ ar pan.)
4. ECU keitimas

_________________
Taip, aš jau naudojau paiešką


StandartinėParašytas: 02 Kov 2010, 23:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
raidas is dalies tu teisus bet kur yra eml ir elektrinis gazas wariklis padirba kelias sekundes ir gesta arba atjungus kelios sekundes ir gesta nes negauna ecu duomenu su droseliniu gal ir galima kazka ispest o kolega minejo kad diagnoze nelabai ka parode.. aisku kiekvieno pasirinkimas ka daryt man tieisog tai tik padejo bet velgi del osm iskreiptu duomenu lz kosmosa rodo nes riebina kura varstas turi labai mazai ytakos siltam motorui faktiskai 0 su saltu tai taip kol lz neveikia...


StandartinėParašytas: 03 Kov 2010, 22:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.17
Amžius:
40
Pranešimai:
2138
Miestas:
Falklando salos
Automobiliai:
BMPT-72 2013
Nuo aukstu sukiu staigiai paleidus ant zemu pulsavimas atsiranda ar nea?

_________________
Turbo - I want to die peacefully in my sleep like my grandfather, not screaming in terror like his passengers.


StandartinėParašytas: 06 Kov 2010, 13:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.11.03
Amžius:
37
Pranešimai:
553
Miestas:
¨¯¯¨˜“ª¤Klaipeda¤ª“˜¨¯¯
Automobiliai:
BMW E32 730iA M30 89m
Pas manes ant silto ,tai tikrai ne. O ant salto daug nekeliu bet uztenka kelis kart iki 2k rpm pakelti ir pulsavimas pasibaigia.

_________________
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 43 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery