Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Bir 2024, 04:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik E32 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 24 Spa 2009, 22:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.10.05
Amžius:
44
Pranešimai:
589
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
[E32] 735 `91
[E36] 320 `91
[E38] 740 `94
[E39] 530d `99
dareks as nepasakiau kad tik i saab dedasi platinines.. bet 9000 sabui tik platinines apie naujesnius su opel varikliais tai tinka ir kitokios bet saab su jo direct ignition jam tik PLATININES SU SAAB UZRASAIS


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 00:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
Pirmosios 6-ios zvakes pakeistos.
Pasidalinsiu ispudziais ir proceso eiga:

Apiplovimo bakeli isimt, pasirodo, vienas juokas. Ji laiko vienas varztas (10mm galvute). Reikia atjungt lygio matuokli, koncentrato siurbli ir kazkokia juoda slanga su metaline jungtim, kuri kaip oro konpresoriu jungtys atsijungia atsmaukus.
Lieka prijungtos dvi slangeles, bet bakelis puikiai issikelia su jom. Taip iskeles juo paremiau kapota, kad nesugalvotu uzsivozti ant manes:!:

Zvakiu atsukimas, deja, jau sudetingesnis, ir priesingai nei raso uzsienis, nera toks jau gerai prieinamas.

Pirmiausia atjungiau pypkes nuo pirmos zvakes, tada antrosios. Issukau lengvai pirmaja zvake. 750 zvakes turi buti issukamos su 16mm raktu. As turejau tik rusiska zvakiu issukimo rakta 22mm dydzio. Bet radau vamzdini rakta 16mm, o ant kito jo galo puikiai uzsimove rusiskasis 22mm zvakiu sukimo su lankscia alkune raktas.
Iki 5-osios zvakes ejosi puikiai ir sparciai. Su ta penktaja jau prasidejo... Mano vamzdinis raktas puikiai tilpo, bet nebeliko vietos ka nors uzkisti, kad pati ji sukti (jis ~ 10cm ilgio). Ikisau i kita jo 6-iakampi storesniji gala kazkokia isstypusia sesiakampe verzle, taip atsirado galas, kuri galejau pasiekt paprastu verzliarakciu (mano atv. juo buvo 17mm raktas). Pirstu galiukais po 30laipsniu atsukinejant iveikiau as ta 5-aja kale.
6-oji zvake turejo daugiau erdves aplink save, bet kad ja pasiekt is virsaus, tai reiketu ilgo rakto, tokio neradau; teko horizontaliai, prakisus ranka pro 4-a ir 5-a zvakes, jau po 15 laipsniu atsukinet. Liepsnos vire mintyse. Bet per valanda iskrapsciau ir ja.
Istraukus 6-aja, paaiskejo, kad skiles dielektrikas ir visiskai atsiskyres nuo zvakes. Be to dar zvake ne tokia pati kaip likusios.

Tada, kai jau visos naujos bosch dvikontaktes pigiosios (ne platinines) zvakes buvo savo vietose, liko uzmauti pypkes. Sumoviau pradedant nuo 6-os zvakes. Ties pirmaja nutiko siurprizas - supratau kad kai kurias pypkes neuzmoviau ant kontakto, o tik istumiau i landa. Uzmovus ant zvakes, pypke turi nebejudeti pirmyn atgal. Kagi, numoviau visas iki 6 -osios ir pradejau maut is naujo. SUknista 6-oji zvake, su savo kritiniu priejimu is virsaus, vel dave pasportuot, bet is antro karto jau tikrai pypke atsidure savo vietoj.

Kolkas keiciau tik 6-ias, nes pries pradedamas negalvojau, kad isvis iveiksiu, todel pesimistisku paskatu vedamas pirkau tik 6-ias zvakes vienai pusei. Uzsivedziau varikliuka. 6 senos + 6 naujos; is duslintuvo oro srautas ejo nepramusdamas, taktas i takta. Gatvej ASC lempute skydely uzsidegdavo ant kiekvieno akseleratoriaus spustelejimo. Gal koja pasunkejo, gal nekokia kelio danga, bet liko ispudis, kad variklis anksciau nei pries tai (prie mazesniu apsuku), renka galia.

Ryt su dideliu pasididziavimu tureciau baigti keisti likusias 6ias zvakes (vairuotojo pusej). Pridesiu prierasa kaip sekesi.

P.S. forume pagal islindusi baneri autoserviso paslaugoms buvau parases klausima uz kiek sutiktu keisti v12 zvakes. Atrase, kad uz 200lt. Isizeidziau, bet kaip tik tai paskatino paciam uzsiimti. Dabar jau dziaugiuos, kad keiciu pats, nes galiu aiskiai pamatyti kokios bukles zvakes issuku, ka ardau, ka dar reiketu patvarkyt... O uz pasilikusius 200lt pripilsiu 98 benzinuko :)


StandartinėParašytas: 26 Spa 2009, 19:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
Pakeiciau likusias 6-ias is vairuotojo puses.
Nuo 1-os iki 5-os nieko neimanomo. Netgi 5-ajai nereikejo nieko nurankiot. O sestajai teko pasidaryt priejima. Pergalinga mintis nuimti pakrovimo kontakta labai praverte. Taik kad ji galima butu patraukti lauk, as dar atsukau ateinanti i ji kazkoki horizontalu laida nuo variklio. Kad nekiltu gaisriukas, akumuliatoriu atjungiau isvis (atjungiau + klema).
6-oji zvake, kaip ir su kitos puses paskutiniaja, buvo kitokia nei visos. TIkriausiai buves seimininkas neturejo kantrybes krapstytis.

Pakeitus zvakutes, atsirado nauja beda: "low brake fluid" :? Busiu kazka nupleses


StandartinėParašytas: 27 Spa 2009, 18:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
34
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
matyt kad taip: Don't push on the brake fluid reservoir, otherwise if it decides to leak, you'll need to replace the two rubber grommet between it and the booster, and a 4-wheel bleed.Warning, be very careful around the master cylinder as it can't easily be broken off as you contort your arm in this area


StandartinėParašytas: 13 Lap 2010, 14:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
34
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
nesenai sudejau naujas japoniskas ngk zfr5f zvakes,ir spekit ka ?baisiai nusivyliau,nebera traukos tokios kokia buvo ant zemesniu sukiu,prie aukstu lyg normaliai,anksciau is sankryzos skersa užpakalis iseidavau o dabar ratai vos pasisuka,zodziu su siom zvakem dingo kartu ir trauka.Nezinau kas blogai zvakes pagal kataloga,anksciau buvo sudetos bosch + plus zaliu uzrasu dvikontaktes,idetos ngk vienkontaktes,tarpelio nekeiciau palikau gamyklos padaryta,gal ir perdidelis kartais...mastau praplauti senasias ir deti atgal #-o nervai ima :evil:


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 00:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
uzuojauta. O piplaidziai nenuluzinejo? siaip tai ikisus piplaidi ant zvakes, reik po to ji svelniai timptelp, kad pasitikrinti ar jis tikrai pasimove ant zvakes kontakto


StandartinėParašytas: 14 Lap 2010, 14:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.06.17
Amžius:
34
Pranešimai:
591
Miestas:
Pajuris
Automobiliai:
E38 730i
e65 FL 730d
ne ligu tvarkoj,patikrinau visi uzsimove su pokst garsu :) uzsieni pakalbejau forume,tai sake kad ir kitiem su siom zvakem prastai dirbo(nors kataloge raso kad skirtos siam motorui) jei deti ngk ,tai geros ant m70 motoro yra NGK BKR6EK.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2010, 12:05 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
sveiki,o E32 3.5 motorui sunkiai keiciasi zvakes?ir man jau reikia keist zvakes,tik paziurejau,kad priejimas nelabai koks


StandartinėParašytas: 24 Gru 2010, 13:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
juoduxx rašė:
sveiki,o E32 3.5 motorui sunkiai keiciasi zvakes?ir man jau reikia keist zvakes,tik paziurejau,kad priejimas nelabai koks


rodosi, ten tik oro filtro deze iskelt reikia, ir bus priejimas :)
man nekilo bedu, ten vietos pakanka.


StandartinėParašytas: 24 Gru 2010, 17:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
jau pasikeiciau,tik is pirmo zvilksnio pasirode,kad sunku,bet jokiu bedu neiskilo,30min.ir naujos zvakes sudetos,ir mano septintukas toliau rieda,o su senom zvakem netgi nebeuzsikurdavo


StandartinėParašytas: 25 Gru 2010, 13:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
juoduxx rašė:
jau pasikeiciau,tik is pirmo zvilksnio pasirode,kad sunku,bet jokiu bedu neiskilo,30min.ir naujos zvakes sudetos,ir mano septintukas toliau rieda,o su senom zvakem netgi nebeuzsikurdavo



puiku. Kuro sutaupysi. Kokias zvakes pasirinkai?


StandartinėParašytas: 26 Gru 2010, 16:45 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.08.24
Amžius:
40
Pranešimai:
1093
Miestas:
KLAIPEDA
Automobiliai:
buvo E36 M52 320i 96m dabar E32 735-manual
Skype:
juoduxx
linas000 rašė:


puiku. Kuro sutaupysi. Kokias zvakes pasirinkai?

pasirinkau "beru ultra 3z" kiek pasidomejau,vien geri atsiliepimai ir kaina nesikandzioja,prancuzu gamybos,tai manau kokybe nebloga turetu buti


StandartinėParašytas: 27 Gru 2010, 00:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2008.04.08
Amžius:
41
Pranešimai:
94
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E32 735 (ver. 1), 750iL
E38 735 (ver. 2)
Skype:
linas000
juoduxx rašė:
pasirinkau "beru ultra 3z" kiek pasidomejau,vien geri atsiliepimai ir kaina nesikandzioja,prancuzu gamybos,tai manau kokybe nebloga turetu buti


siaip, tarp kitko cia, as is savo 750 keisdamas zvakes issukau kaip tik beru, visos buvo sausos. Bet krastines, kurios arciausiai salono, tai buvo nepakeistos ilgiau, jos skyresi nuo kitu 10, tai vienos elektrolitas arba issukant suskilo ir nutruko, arba savaime. Tai dziaugiausi kad nesutrupejo visa zvake ir as ja galejau isimti, nes jei reiketu isgrezt, tai nebent iskelus varikli...
:D


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 28 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery