Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 13 Bir 2024, 00:15

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 17 Bal 2009, 10:13 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Masta J rašė:
O čia jau klysti ir stipriai, nes labai daug asimetrinių padangų turi būtent tik tokį žymėjimą - inside/outside, kai kuriose dar nurodoma ir sukimosi pusė (Rotation). Logikos čia ieškot kaip ir nereikia, nes padangos gamintojas manau už visus kitus jau viską apgalvojo, taigi user'iui lieka tik skaityti užrašus ant padangos ir dėt, kaip parašyta, o jei nieko neparašyta, reiškia galima dėt visaip.


Labai jau skubi ieškoti mano klaidų, kurių šiuo atveju nėra 8) - juk aiškiai pasakiau, kad "nesiruošiu neigti žmogaus pateiktų kažkurio straipsnio citatų apie inside-outside".
Norėjau tik išgirsti kažkokį paaiškinimą, KODĖL egzistuoja padangos šonų/pusių skirtumai, pagal kuriuos padangos "vidus-išorė" būtų svarbesni negu judėjimo kryptis :?:
Nejaugi būna kažkokių mažesnių/didesnių apkrovų padangos viduj/išorėj, gal išcentrinės jėgos posūkiuose veikia nevienodai... :roll:

Pvz., ant tos pačios ašies dviejų padangų vidus/išorė aišku bus priešingose pusėse. Taigi posūkyje išcentrinės jėgos ir jų vektoriai (sorry už šį necencūrinį žodį) veiks ta pačia kryptimi, t.y. vienos padangos išorę, o kitos - vidų.
Kadangi šiame pavyzdyje lyg ir dzin, kaip tas padangas užmausi, vadinasi, kirminų reikia kitur ieškoti, o kur - neįsivaizduoju :?
Suprantu, kad tokie klausimai man, kaip įprastam vartotojui, turėtų būti [CENZŪRA], bet tas moteriškas smalsumas ...


StandartinėParašytas: 17 Bal 2009, 10:33 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
41
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
["Bimberiux"] paprastai inside/outside padangų raštas skiriasi:
Paveikslėlis

Bent jau šiame pavyzdyje kairė pusė yra vidinė ir akivaizdžiai matosi, kad tos pusės tarpai tarp griovelių yra sustiprintipapildoma juosta. Taip pat pagal raštą galima daryti prielaidą, kad jos labiau pritaikytos išstumti vandenį į išorę. Reiktų paieškoti dar kelių raštų pavyzdžių ir palyginti kuom skiriasi vidinė ir išorinė dalis, galima būtų padaryti daugiau išvadų.
ps. reiktų nepamiršti ir ratlankio apsaugos, kuri gali būti didesnė būtent išorinei pusei.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 17 Bal 2009, 10:52 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Dėkui, Prakalėjau - kaip įprasta, kalbi aiškiai ir apie esmę :wink:
Apie tokias (plačiųjų padangų) funkcijas buvau primiršęs :oops:

Nors apie šį konkretų modelį, tai manyčiau kad jis galėtų būti ir kryptinis (kalbant apie vandens išstūmimą) :? Bet tai nekeičia esmės - berods, naujieji GY modeliai (ypač platesnės padangos - nuo 215) "mėgsta" asimetrinius-nekryptinius protektorius, kuriems (sprendžiant iš rašto) gali būti svarbus vidus-išorė.
Kaip supratau, tai čia ir yra vienas iš tų GY.


StandartinėParašytas: 17 Bal 2009, 11:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Narys
Klubo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.08.03
Amžius:
41
Pranešimai:
4363
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E36 328iC M52 95'06
F20 120D N47T 11'12
E36 318iS M42 93' ex
Šis modelis tikrai nėra kryptinis, nors teoriškai galima pvz. apkeisti vienos ašies padangas pusėmis, savaime suprantama tada jos suktųsi į kitą pusę. Gamintojas turbūt tą yra numatęs, bet aš taip nedarau, t.y. prieš žiemą susižymiu kur tiksliai stovėjo ratas, ten pavasarį ir statau, dažniausia netgi nesivarginu perbalansuoti (jeigu viskas buvo gerai prieš žiemą). Taip pat yra nerekomenduotina kaitalioti tuos ratus belenkaip, nes iš pastovaus jų išdėstymo galima matyti pakabos sureguliavimo minusus (išvirtimus, suvedimus ir t.t.). Taigi nuosekliai viską darant, gali realiai pastebėti ar pakaba savo vietoje, ar padangų slėgis geras, taip pat padidinti padangų ilgaamžiškumą.
Kitas klausimas yra dėvėtos padangos - neaišku kaip jos stovėjo, į kurią pusę sukosi, dažniausia būna nusidevėję ne pagal tavo automobilio pakabos sureguliavimą.

_________________
Viskas, ką sakau, yra tik mano ASMENINĖ nuomonė ir nieko daugiau...


StandartinėParašytas: 17 Bal 2009, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.08.17
Amžius:
48
Pranešimai:
581
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
Tėvuko E30 '87
Kadani mano ratai visi kryptiniai, tai net nereikia jų žymėti - pusių niekaip nesupainiosi, o kur galas/priekis - matau pagal susidėvėjimo lygį (varantys ratai pastebimai daugiau nusitrina) arba pagal ... slėgį (nors labiau pripūsti galiniai gulėdami be darbo dažnai kažkiek išsileidžia, bet ir išsileidę nepasiekia priekinių mažesnio slėgio).
Kaitalioti (priekio su galu) taip pat nepatau prasmės, sudėvėtą ašį tiesiog pakeičiu naujos gumos pora.

P.S. Sorry už pavasarinį off-topicą :oops:


StandartinėParašytas: 13 Rgs 2013, 12:06 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2013.09.05
Pranešimai:
8
Automobiliai:
2001 BMW E38 730d
Cia aisku ne visai laiku atsakymas :D bet dabar pats renkuosi ziemines padangas tai skaitau viska is eiles...

Tai pirmiausia ka norejau pasakyti: Jei nezinote ka reiskia simetrinis, asimetrinis, kryptinis ir t.t. tai gal geriau ir kitu neklaidinkite.

Seteri,
rasei kad Pirelli P6000 asimetrine o po to rasei istrauka is kazkokio padangu gamintojo apraso:
"ASYMMETRIC A tread pattern that differs on either side of the tire’s centerline. Asymmetric tires are not reversible on a rim. Mounting of an asymmetric tire should reflect the inside or outside as marked on its sidewall. Asymmetric tires can also be “directional,” meaning that they can only roll in one direction.
Jei nesupranti engliskai cia jau tavo beda, bet kitu neklaidink.

P6000 yra simetrine padanga kaip i ja bepaziuresi, del to ji ir gali suktis i betkuria puse ir nera nurodyta nei rodykliu nei outside uzrasu!!!! (ziurint nuo centro i bet kuria puse rastas toks pats tiks veidrodinis jo variantas - tipiskas simetrinis variantas, butent del to padanga ir gali suktis i bet kuria puse)
Asimetrines padanga yra tokia kurios abi puses ziurint nuo ventro yra skirtingos!!! pvz Nokian WR G2
Kryptines kaip pvz butu Nokian Hakkapellita RSI


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 17:16 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.08.08
Amžius:
43
Pranešimai:
906
Miestas:
London
Automobiliai:
E60 3.0d 170kw manual
susidures buvau, o tiksliau nustebes kai pirkau VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA, padangu rastas
gan keistas pas jas, ir labai tikejausi kad poroje kita padanga bus veidrodinis variantas, bet deja...
galvojau bando mane apgaut ir nori uzdet padangas kurios atrodo tinka tik vienaj pusei, nors mane ramino
kad cia viskas gerai bet vistiek del ramybes isgooglinau kad yra kaip yra, viskas gerai su jom, tik siaip atrodo ant
masinos keistai, lyg viena butu atvirksciai uzmontuota...

_________________
pasiuntei ka nors n***** ir neramu paskui ant dusios.... daejo, nedaejo...


StandartinėParašytas: 15 Rgs 2013, 23:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.08
Amžius:
43
Pranešimai:
1991
Miestas:
Drammen, Norway
Automobiliai:
BMW 17 i3 60ag
BMW 12 E70 3.0d
ex BMW 05 E90 320i
ex BMW 98 E39 528iA
Viskas cia gerai, as irgi sitas nesamones naudoju, tai irgi google ieskojau kazkada :lol:
STdemoniac rašė:
susidures buvau, o tiksliau nustebes kai pirkau VREDESTEIN ULTRAC SESSANTA, padangu rastas
gan keistas pas jas, ir labai tikejausi kad poroje kita padanga bus veidrodinis variantas, bet deja...
galvojau bando mane apgaut ir nori uzdet padangas kurios atrodo tinka tik vienaj pusei, nors mane ramino
kad cia viskas gerai bet vistiek del ramybes isgooglinau kad yra kaip yra, viskas gerai su jom, tik siaip atrodo ant
masinos keistai, lyg viena butu atvirksciai uzmontuota...


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 38 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery