Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 20:14

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 603 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 16:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.20
Amžius:
39
Pranešimai:
3390
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E36 M3 Evo 4dr
E38 750i FL SWB
E63 M6 coupé
Skype:
a.l.f.h.n.l.b.
Nikas:
Exeed
Bus ir X2 ir X7 savo laiku, ir M modeliai su XDrive bus. Viskas dėl vartotojų pyrago dalies. Kiekvienas koncernas skaičiuoja ir apskaičiuoja kas apsimoka, o kas ne. Tokie jau laikai atėjo.
Ir resursas jų visų ribotas ir apskaičiuotas tam tikram kilometražui ar metų skaičiui, priklausomai nuo garantijos. Tik teisingai buvo pastebėta, tiems kas perka second, third ar velians žino which hand mašinas, tai yra problema, nes su nupirkta dėvėta metalo ir plastmasės krūva gauni ir aibę problemų, o tiems kas perka naujas transporto priemones tie klausimai da lampački, nes kai baigsis garantija ar atsibos, nusipirks kitą naują su nuliais ant tachometro.
Ir šioje vietoje problema ne pas gamintoją, kad nepatikimas auto gamina, o pas mus, kad ne kiekvienas gali sau leisti pirkti naują automobilį :) Na ne visai pas mus asmeniškai, bet klausimas pajamose.

_________________
BMW - That`s Not A Car, That`s The Way Of Life


StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 17:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Siaip daug kas gali leisti ta nauja automobili, bet tai tikrai nebus nei bmw nei audi nei dar kazkas, bus geriausiu atveju koks fordopelis ar koriejietis. Patikimumo nebuvimas pas naujus bmw yra ziauriai naudingas gamintojamas ir labai nenaudingas sekondhandininkams, tokiems kaip mes. Nes nu atsiprasau kai motore viskas ant hermetiku be tarpiniu, kai grandines trukineja kaip dirzai, kai del "ekologijos" motoro temperatura virsh 120 laipsniu. Yra net skaiciai kad iki 200k gedimu procentas apie 2% po 200k link 300k jau vos ne virs 80% gedimu pas automobilius vardu bmw :D, yra tu geru straipsniu, gaila pameciau linkus. Srotininkams mazgu jokiu nelieka isskirus skardas :D, cia pas drauga diagnostikas daranti atvaziavo "verslininkai" su x6 5dM, kur 4 turbos, viena isejus saibom, keiciasi tik po dvi, nes vienam bloke viskas, kaina 8k evrasu :D. Karoce. Mano senas supuves triperis su ta pacia grandine nuo gimimo gatves sluoja :D, o cia nusiperki koki "naujasni" ir keiti grandines, come on... yra kaip yra, nieko nepadarysi, arba fordopelis arba storink pinigine jei nori kokio "rimtesnio" bmw.

Vieni gerai pasake anksciau tik japonai sugebejo daryt taip kad po 200k ateina ragai viskam, ismoko ir vokeciai :D

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 18:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
sickdog rašė:
Siaip daug kas gali leisti ta nauja automobili, bet tai tikrai nebus nei bmw nei audi nei dar kazkas, bus geriausiu atveju koks fordopelis ar koriejietis. Patikimumo nebuvimas pas naujus bmw yra ziauriai naudingas gamintojamas ir labai nenaudingas sekondhandininkams, tokiems kaip mes. Nes nu atsiprasau kai motore viskas ant hermetiku be tarpiniu, kai grandines trukineja kaip dirzai, kai del "ekologijos" motoro temperatura virsh 120 laipsniu. Yra net skaiciai kad iki 200k gedimu procentas apie 2% po 200k link 300k jau vos ne virs 80% gedimu pas automobilius vardu bmw :D, yra tu geru straipsniu, gaila pameciau linkus. Srotininkams mazgu jokiu nelieka isskirus skardas :D, cia pas drauga diagnostikas daranti atvaziavo "verslininkai" su x6 5dM, kur 4 turbos, viena isejus saibom, keiciasi tik po dvi, nes vienam bloke viskas, kaina 8k evrasu :D. Karoce. Mano senas supuves triperis su ta pacia grandine nuo gimimo gatves sluoja :D, o cia nusiperki koki "naujasni" ir keiti grandines, come on... yra kaip yra, nieko nepadarysi, arba fordopelis arba storink pinigine jei nori kokio "rimtesnio" bmw.

Vieni gerai pasake anksciau tik japonai sugebejo daryt taip kad po 200k ateina ragai viskam, ismoko ir vokeciai :D

su 4 turbom dar nera, kolkas tik su 3


StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 18:27 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
Exeed rašė:
Bus ir X2 ir X7 savo laiku, ir M modeliai su XDrive bus. Viskas dėl vartotojų pyrago dalies. Kiekvienas koncernas skaičiuoja ir apskaičiuoja kas apsimoka, o kas ne. Tokie jau laikai atėjo.
Ir resursas jų visų ribotas ir apskaičiuotas tam tikram kilometražui ar metų skaičiui, priklausomai nuo garantijos. Tik teisingai buvo pastebėta, tiems kas perka second, third ar velians žino which hand mašinas, tai yra problema, nes su nupirkta dėvėta metalo ir plastmasės krūva gauni ir aibę problemų, o tiems kas perka naujas transporto priemones tie klausimai da lampački, nes kai baigsis garantija ar atsibos, nusipirks kitą naują su nuliais ant tachometro.
Ir šioje vietoje problema ne pas gamintoją, kad nepatikimas auto gamina, o pas mus, kad ne kiekvienas gali sau leisti pirkti naują automobilį :) Na ne visai pas mus asmeniškai, bet klausimas pajamose.

Ir cia tu klysti. Mus daro vartotojais. Porblema pas gamintoja, kad jis sudina kokybe siulo, o sudina kokybe siulo samoningai. Jis uzdirba is daliu ir aptarnavimo. Jei visi pirktu tik naujas po garantiniu, biznis butu prastesnis.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 19:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Tai kad 4ios, tik kad dvi is tu 4iu vienam bloke stovi, 8k euro kur.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 20:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.10.20
Amžius:
36
Pranešimai:
3393
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E32 735 86`
ex E34 525 89`
ex E34 520 89`
ex E34 525tds 93`
ex E36 318IS 93`
ex E39 528IA 98` Shadowline
ex E34 525i Touring 93`
ex E64 645CI 04` Manual
E39 525d 03`
E61 530XD 06`
Skype:
solidnas
sickdog rašė:
Tai kad 4ios, tik kad dvi is tu 4iu vienam bloke stovi, 8k euro kur.

Kazka tu painioji, keturiu turbu motoras dar tik bus dedamas i naujausia G klases septintuka, o tik tada i kitus modelius, check it out:
http://bmwfans.info/parts-catalog/F16/E ... o_charger/


StandartinėParašytas: 04 Spa 2016, 23:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.11.19
Amžius:
36
Pranešimai:
1733
Miestas:
Pagegiai
Automobiliai:
E34 2.5i '88 kažkur iškeliavo
E34 2.4 TD '89 kažkur iškeliavo
E30 1.8i '90 po presu
E34 2.5 TDŠ '93 po presu
Dabar yra tik 3 turbinu motorai, 2 mazos ir 1 didele turba.

_________________
Subaru automobilio neturiu ir nevairuoju, su Juodosiomis jėgos struktūromis nesusijęs.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 08:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Nu gal truputi papainiojau, nu bet 8k krc. Like.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 09:09 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17
Man rodos skaiciau, kad G serijoje 750d - turi trieju litru dizeli su 4x turbinom :D
Ziauriai .. kur blemba dingo zenklinimo tradicijos?

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 09:15 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Dionich kokios tradicijos... is trijulitru dyzelio toi 7ius darys su 8iom turbinom :D. No love.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 10:11 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.01.14
Amžius:
35
Pranešimai:
810
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
e90 325i
X6
Tradicijos baigės ties bumeriais, bet ir tai, 750i ar ne 5.4 variklis buvo? Ženklinimas išlieka ir atspindi galingumą, tiesiog aklai vien kubatūra nebereiškia daugiau galios :)


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 10:18 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Tai buvo ir 4.4 jei pradet gilintis. O siaip aisku kad ne kubatura valdo naujas masinas o kw, todel ir tradicijos ir apdulko. Pamenu kai ziuredavau laidas kur prikelineja senus amerikonus, chargerius visokius, barakudas ir tt, kaip diedai verkdavo kad vot laikai atejo fuflo visos masinos, va seniau buvo rimtas reikalas :D. Dabar panasiai jauciuosi del nauju masinu. Nu siaip aisku grazus tie kebulai, interjeras superinis, bet viskas kazkaip dirbtina ir ant SWAG'o laikosi :D, atsiprasant uz issireiskima. Nebepatinka man daugiau automobiliai :D, baigiu atsalti visai sitam reikalui. Bet tame ir pliusai, neskauda galvos del tu atsinaujinimu visu, pirkimu ir tt.

E90/60/65 epoha dar atitiko zenklinima daug maz, paskui kai turbos pradejo digti kaip grybai po lietaus ir baigesi ta tradicija.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 10:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.09.04
Amžius:
34
Pranešimai:
1165
Automobiliai:
Jaguar XF 5.0 Supercharged 420kW 700Nm
E70 xDrive35i LCI
Yamaha FZ6
Tai kad E90/60/65 kaip tik neatitiko to ženklinimo.
318i -- 2.0
323i -- 2.5
325i -- 3.0
335i -- 3.0
316, 318d -- 2.0
Ir t.t. ir pan. Pas E46 juk irgi panašiai yra.

_________________
over 500 HP makes baby Jesus cry


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 10:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.01.26
Amžius:
41
Pranešimai:
10285
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
BMW
Nu jo, buvo neatitikimu, bet vis dar arti klasikos buvo.

_________________
And when the wave approaches, Take our ashes to the ocean, Who cares if hell awaits? We're having drinks at heaven's gate.


StandartinėParašytas: 05 Spa 2016, 11:55 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.01.09
Amžius:
42
Pranešimai:
1537
Miestas:
Lietuva
dionich rašė:
kur blemba dingo zenklinimo tradicijos?


Kad viskas kaip ir gerai su tradicijom,precedentas e23 745 turbo su 3,2l kubatura.O 4,5 vietoj 3,2 zymejimo atsirado paskaiciavus neturbininio variklio ir turbininio galios skirtuma pridejus prie kubaturos.Turbininis buvo 1,4 karto galingesnis.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 603 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery