Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 11:44

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 273, 274, 275, 276, 277
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 14 Lap 2012, 14:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Grandinė žinoma. Nuo 1993-tik grandinės.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 14 Lap 2012, 17:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.14
Amžius:
32
Pranešimai:
11
Miestas:
Norvegija, Vikersund.
Nikas:
arciss0
Sveiki, planuoju pirkti E39 sedaną dyzeli nuo 1997metų. Esu girdėjęs iš daugumos ka 3.0D geriausi varikliai, o 2.5TDI prasti yra. :?
Ar čia tiesa ar ne? Nes gyvenu norvegijoi ir šiuo momentu tai tėra tik keli variantai su 3.0 varikliu, nes žiūriu tik sedaną ir mechanine dėžę. Tai gan brangūs yra tai nelabai įkibčiau. Ar verta pirkti 2.5 136AG kur yra?


StandartinėParašytas: 15 Lap 2012, 00:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.14
Amžius:
32
Pranešimai:
11
Miestas:
Norvegija, Vikersund.
Nikas:
arciss0
Kipras rašė:
Norvegijoje manau realu rasti ir tvarkinga,ne puse milijono begusi tds,kuris neturetu kelti daug galvos skausmo... O 136ag galetu buti tik 520d :roll:


Jo čia 520D yra. :? Maniau ka čia 2.5 o norvegai rašo 2.0 galvoju nesuprantu. :) Pasirodo pats per mažai žinojau. Tai čia pagrinde ir eina 520D. Šiai diena tėra vienas 525TDS, ir vienas 530D. Kiti visi 520D ir vienas su 165AG matyt čipuotas.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38057660

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37992080

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=38363582

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37393636

Geriausi variantai. :roll:


StandartinėParašytas: 15 Lap 2012, 00:49 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.11.24
Amžius:
35
Pranešimai:
71
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 523i m52 96
E34 525iT m50 94
Vaziuociau trecia varianta apziureti,is nuotrauku tikrai dailiai,tvarkingai atrodantis 520d. Siu motoru bedeles pradeda lyst tik prie didesniu ridu,kas siuo atvejiu dar tikrai negresia. Tds toks gyvenimo mates atrodo,kaip ir paskutinis plikas 520d su neaiskiu priekiu savo.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2012, 01:58 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.03.11
Pranešimai:
412
Automobiliai:
BMW 730LD
Skype:
viska-moku
cia jau tau sprest ko tu nori, pirmumas varikliui 3.0d 2.0d 2.5tds..
vieno isore grazesne (buferiai, lempos)
kito ratai, vienam maciau klimatroniko nera, veliuras, rinkis ko nori, turejau ir as tokiu galvos skausmu, kaip bebutu geriau kuklesni bet tvarkingesni, sekmes :)

plius pridesiu apie tavo gandus apie tds varikli, pasverus tds'o ligas tai siurblys pagrinde, dar gal veleno skriemulys, kurio kaina remonto neatsilieka 3.0d turbinos taipogi daznesne problema, taip kad 1:1 bet 3.0d turi ir purkstukus elektroninius kurie jautrus ir turi didokas kainas, su tds tokiu bedu nera viskas paprasta (nuo km priklauso), bet santykis pas 3.0d ir 2.5tds kas liecia ekonomija ir galia nesulyginama :) bet tds reikalauja maziau prieziuros, kuro blogesnio nebijo, filtrai gali but nepatys geriausi net ir tepalo tokio nereikia... ilga diskusija
turejau E39 2.5tds ir dabar turiu 3.0d taip kad geriau imk 3d jei yra pinigu masinai o ne dviraciui :)


StandartinėParašytas: 15 Lap 2012, 16:39 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
arciss0 rašė:
O tai lyginant 3.0D 2.0D 2.5TDS kuris ekonomiškiausias yra?

Kaip dėl automatu? Geri laiko? Ar mech geriausia tik imti. :)

Tai faktas kad 2.0d ekonomiskiausias, ir eksplotacija jo bus pigiausia, nes 4cil. ir draudimas pigesnis, asmeniskai as y tds'a ne neziureciau, su salyga kad 3.0d neina ikast imciau 2.0d. tds'ai kaip dyzeliai neekonomiski, jis naudoja kazkur +2l lyginant su 3.0d ir turi -30kw. 2.0d turi is esmes ta pati galinguma kaip ir tds, tik jis daug daug taupesnis.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2012, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.07.25
Amžius:
39
Pranešimai:
3277
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
JEEP, e23, e93 lci
Eksplotavimas tai netgi sakyciau gerokai pigesnis ir paprastesnis ir ziema lengviau.
Dabar 520'tu yra 3 kartos E39 kebule.
iki 98'9 vieno vanuso 110kw
nuo 98'9 iki 2000'9 dvieju vanusu 110kw
ir nuo 2000'9 (feisliftas) dvieju vanusu kubatura 2.2 125kw
vienvanusio pagreitis panasus kaip ir 2.0d, max greitis siek tiek didesnis, jo eksplotacija pigiausia, variklis patikimiausias.
dvivanusio galingumas toks pat kaip ir vienvanusio bet jis ekonomiskesnis, mieste ~1l, uzmiesti tas pat, taciau jo ekplotacija jau gerokai brangesne, filtrai brangesni, aina jau el. termostatas, 4 lemda zondai ir t.t. bet aisku iki dyzelio remonto islaidu toli toli...
O feisliftinis 520i jau gan zenkliai uz 520d eiklesnis, pagreitis iki 100 geresnis 1.5s max. greitis 20km didesnis, kuro naudoja tiek pat kaip senesnis dvivanusinis 2.0l, ekslotacija ta pati.


StandartinėParašytas: 15 Lap 2012, 23:26 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.11.14
Amžius:
32
Pranešimai:
11
Miestas:
Norvegija, Vikersund.
Nikas:
arciss0
Xolen rašė:
Eksplotavimas tai netgi sakyciau gerokai pigesnis ir paprastesnis ir ziema lengviau.
Dabar 520'tu yra 3 kartos E39 kebule.
iki 98'9 vieno vanuso 110kw
nuo 98'9 iki 2000'9 dvieju vanusu 110kw
ir nuo 2000'9 (feisliftas) dvieju vanusu kubatura 2.2 125kw
vienvanusio pagreitis panasus kaip ir 2.0d, max greitis siek tiek didesnis, jo eksplotacija pigiausia, variklis patikimiausias.

Kas tas vanusas? :oops:


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 13:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2005.10.25
Amžius:
37
Pranešimai:
2728
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E65 730d M57N
E60 530d M57N
Opel Astra H TwinTop
Kawasaki zx12r
Suzuki SV650
E39 540i M62 manual (ex)
E34 530i M60 manual (ex)
Yamaha YZF-R1 98m. (ex)
Skype:
Mycius
arciss0 rašė:
Kas tas vanusas? :oops:

paprastai sneknat, tai veleneliu reguliavimas, priklausomai nuo variklio sukiu bei akseleratoriaus pasaudimo padeties.
vieno vanuso varikliuse yra reguliuojamas tik isiurbimo voztuvus darinejantis velenelis, dvieju vanasu - tiek isiurbimo, tiek ismetimo.
varikliai su vanos sistema pasiekia sukimo momento pika prie zemesniu sukiu, lyginant su tokiu pat varikliu be vanos. is esmes, tai geriau traukia vaziuojant miesto rezimu.


StandartinėParašytas: 16 Lap 2012, 19:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2011.06.16
Pranešimai:
187
Miestas:
Siauliai
Automobiliai:
Bmw [E39]
Jo tds neimk cia jau paskutinuoj vietoj stovi sis variantas,pats turiu 525tds tai nesu patenkintas juo nors tvarkau betkokiam garsui pradejus sklisti,jis jau senas variklis senam kebula,va facelift tai dar vertas kazko, :|


StandartinėParašytas: 20 Geg 2013, 02:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.01.18
Pranešimai:
1651
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
ex E39 530d M57 '99
ex SAAB 9-5 1.9 TiD '09
Cadillac ATS '19
Skype:
einoras.r
Kadangi jau kurį laiką šioje temoje patebimos beprasmės diskusijos ir betiksliai pasisakymai, tema bendru moderatorių sprendimu yra rakinama.

Jeigu kažkas teiksis parašyti rimtą techninį E39 D.U.K.-maloniai prašome. Jis bus prisegtas puslapio viršuje ir visi galės pasisemti VERTINGOS informacijos.

Būrimai iš autoplius nuotraukų ir diskusijos stiliuje "benzinas vs dyzelis" vyksta Off tope. Kuriantiems tokio pobūdžio temas techniniame forume duosiu įspėjimus.

_________________
Šiuolaikinį BMW sudaro apie 30000 detalių...


StandartinėParašytas: 08 Kov 2015, 14:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Klubo Prezidiumo Narys
Klubo Prezidiumo Narys
Vartotojo avataras
Registracija:
2007.06.13
Amžius:
32
Pranešimai:
897
Miestas:
Vilnius
Automobiliai:
E38 730 M57 '01
F10 530 N57 '11
Atgaivinu temą.

Gal kas domėjotės šiais modeliais?

1. http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530- ... 93545.html

2. http://auto.plius.lt/skelbimai/bmw-530- ... 28051.html


StandartinėParašytas: 08 Kov 2015, 16:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
Mindaugas J. rašė:

panasu i turgini varianta, abieju persiuti vairai ir islaizyti iki smulkmenu, nieko neisbursi nenuvaziaves ir pats neapziurejes, ridos tai is salono apie 300kkm galima speti, ir kainos nemazos


StandartinėParašytas: 08 Kov 2015, 21:21 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.03.08
Pranešimai:
5
Sveiki norejau paklaust del siu modeliu dairausi i 530 dyzeli kadangti tai butu pirmas bmw i ka reiktu atkreipt demesi? kokie mazdaug islaikymo kastai ir panasiai, o gal ziureti benzinus (gal patikimiau ?)
suprantu kad bmw islaikymas ne golfo :D
dar klausimas gal labiau apsimoka i servisa vezt patikrinimui o gal imanoma didziauses bedas pasitikrini paciam ?
ačiū uz atsakymus :)


StandartinėParašytas: 08 Kov 2015, 21:48 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2011.08.01
Amžius:
37
Pranešimai:
396
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 525i 02'
Imk benza 525 ;) galios tiek pat, dinamika puiki, tyliai dirba, nedumija, bedu potencialas mazesnis nei pas dyzeli (turbinos, siurbliai, smagraciai, purkstukai ir t.t.), tikimybe paimt su nedidele rida, nenudrozta zymiai didesne. Jeigu su mechanine deze paimsi, tai ir sanaudos tik kokiu 1-1.5l skirsis mieste, uzmiesty max 1l skirtumas (mano mieste 11.5l/100km, uzmiesty 6.5-7l/100km). Jeigu per metus neivynioji daugiau 15k, tai per tris metus uz kura permokesi kokiais 450 euru daugiau. Primetus, kad dyzeliai kokiais 10% brangesni, tas skirtumas jau nuo kainos issilygina, o primetant, kad per tris metus gali tekt bent viena is dyzeliu jautresniu mazgu remontuot, tai islaidos gaunasi dar ir didesnes. Jeigu vaziuoji daugiau, tada kitas reikalas. Reikia visur skaiciuot.


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 4155 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 273, 274, 275, 276, 277

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery