Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 02:41

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 11 Sau 2022, 19:01 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
Sveiki, atsirado problema po variklio ketimo. Bmw E39 520d 100kw. Po variklio pakeitimo vaziuojant tolygiu greiciu dingsta trauka. Prededant spandyt per gazo pedala vel atsiranda pradedant vaziuot tolygiai vel dingsta. Diagnostika buvo daryta nieko nerado tik buvo kazkiek ankstyvas degimas. Atstate degima problema nedingo. Pakeistas siurblys po kapotu, pakeista oro srauto matuokle, turbina lyg ir pucia gerai aktuatorius atsidares visada, greicio pedalo potenciometras keistas ir problema vistiek ta pati. Variklis detas is E46 100kw kodai variklio sutampa su senu. Kur ieskoti problemos?


StandartinėParašytas: 12 Sau 2022, 14:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2012.08.06
Amžius:
54
Pranešimai:
43
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
EX 520i / 110 kW / E34
EX 530d / 135 kW / E39
EX 320d / 100 kW / E46
EX 318d / 100 kW / E91
116d / 85 kW / E87
320d / 130 kW / E91
Tikriausiai yra nešvarumų kuro tiekimo sistemoje. Nusipirk patį paprasčiausią kuro sistemos valiklio buteliuką, supilk į kuro baką, kaip parašyta ant buteliuko, tūrėtų padėti.

_________________
Didžiausia blogybė, kai automobilis yra tik susisiekimo priemonė. Automobilis visų pirma turi būti saugi susisiekimo priemonė.


StandartinėParašytas: 12 Sau 2022, 17:40 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
Sis variantas taip pat bandytas.


StandartinėParašytas: 13 Sau 2022, 10:53 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
261
martynas97 rašė:
Sis variantas taip pat bandytas.

taip elgiasi bmw kai nesureguliuotas tuebinos aktuatorius, garantuotai buvo ne diagnostika, o tik klaidu ieskojimas, net be diagnostikos aisku, kad beda turbinos valdyme, ziurekit data stream ir pamatysi kiek netinka specified ir actual slegiai, kaidu ieskojimas su besmegenio galva cia nepades ;)


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 13:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
padare diagnostika, ziurejo gyvus parametrus su turba viskas ok rode tik kad ankstyvas degimas -8 laipsniai. Keliant apsukas degimas lyginasi ir pasidaro viskas gerai virs 3k apsuku. Tokiom apsukom ir trauka atsiranda ir degimas ok. degimas statytas buvo pagal indikatoriu ir nurodytus parametrus kaip statyti degima ir vistiek -8 tai kaip kitaip statyti?


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 14:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
261
vistiek su turba beda, tik is inercijos ji uzsipucia prie 3k rpm nu tada ir degimas ok :) jei netiki/nepatinka tai nekreipk demesio i tai ka rasau :) aktuatorius negali buti pritrauktas visada! kai slegis kyla iki normos ~1,3bar aktuatorius turi atleidineti tam kad neperpustu ir neuzlimpintu! greiciausia supainiojai vakumo slangutes ;)


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 15:30 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
Pagal sia schema sujungti vakumai yra


Prikabinti failai:
7C80F60F-5581-4A06-82E8-8CB6605AFFBB.jpeg
7C80F60F-5581-4A06-82E8-8CB6605AFFBB.jpeg [ 62.83 KiB | Peržiūrėta 3925 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 16:00 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
261
jei voztuvas 3a uzstriges(pripuves) arba ant 3a slangutes sukeistos vietomis tai aktuatoriaus nepalleidzia niekad ir turba perpucia kol uzlimpina tada turba uzpucia tik is inercijos=nuo 3k rpm, nuo 3k rpm uzsipucia ir su visai neprijungtu vakumu tik nuo mazu apsuku vaziuoja kaip viedras ;)


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 17:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
jeigu 1e yra turbos aktuatorius, 2c yra egr,tai kas tas 3c jeigu is 3a vakumas eina i 3c?


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 17:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
261
vakumas is vakumo siurblio3>3a i voztuva>3b is voztuvo>3c i turbos aktuatoriu, visi kiti sudai turbos valdyme nedalivauja ;)


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 18:02 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
https://workshop-manuals.com/bmw/5_seri ... _m57tu%29/

3c yra radiatoriaus voztuvas kazkoks pas mane tokio nera


Prikabinti failai:
A1593BFA-5425-477C-B038-335961F861A9.jpeg
A1593BFA-5425-477C-B038-335961F861A9.jpeg [ 25.32 KiB | Peržiūrėta 3912 kartus(ų) ]
StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 18:07 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
pas mane is 3a vakumas eina i variklio pagalves o nuorodoi raso kad 3c yra kazkoks radiatoriaus voztuvas pas mane tokio nera


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 19:24 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
261
kiek ciupinejau E39 slyvas pas jas i turbinos voztuva eina is 1,2,3 trainyko, bet nemaciau kad butu pries vakumo rezervuara


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 19:43 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2022.01.11
Pranešimai:
13
Automobiliai:
E39
visas turbos valdymas yra valdomas nuo 2a ir 1c solenoidu. Schemoi matosi parodyta kad is 1c solenoido vakumas eina i turbos aktuatoriu is 2a vakumas eina i egr voztuva. 3c voztuvas ir 3a solenoidas net nesirisa nei su turba nei su egr. Jis tik pasijungia i vamzdi kuris eina i vakumo siurbli.


StandartinėParašytas: 14 Sau 2022, 20:22 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2014.09.03
Pranešimai:
261
taip buna kai is triju skirtingu schemu sulipdai 'savo' ketvirta schema ir po to turba daro ka nori, bet tikrai ne taip kaip reikia


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery