Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 29 Kov 2024, 01:02

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Privaloma naudotis paieška!!! Pasikartojančios temos bus trinamos, o autoriai įspėjami.

Kuriant naują temą, jos PAVADINIME, būtina laužtiniuose skliaustuose [] nurodyti automobilio kėbulo kodą, bei aiškiai suformuluoti problemą. To nepadarius, temos bus trinamos, o autoriai gaus įspėjimą.
E34, E60, E61 turi atskirus forumus !!!



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 01 Bir 2021, 11:41 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2015.10.21
Pranešimai:
17
Miestas:
Marijampolė
Automobiliai:
E61 520d '07
F07 530d '09
Sveiki auto F07 530d. 180kw. važiuojant mieste tolygiai dingsta trauka, perjungia į avarinį režimą.
Klaidą pastoviai išmeta 246B00-boost pressure sensor signal: plausibility with ambient pressure sensor idle

EGR atjungtas ir išprogramuotas, DPF paliktas, bet ir dpf pradėjo info klaidą mesti 244800 info-particulate filter system:limited remaining distance of particulate filter available

tas sensorius pakeistas, trauka vistiek dinginėja. Cia gal DPF kišasi jau.

Gal kas su panašiais simtomais susidūrėte. Kur dar ieškoti bėdų.
Gailiuosi jog neapžiūrėjau kad EGR atjungtas, gal šitas reikalas atgal atstatomas????


StandartinėParašytas: 13 Lie 2021, 23:32 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2008.12.19
Amžius:
40
Pranešimai:
47
Automobiliai:
EX:
BMW E36 1.8i [violet] sold
BMW 740i [E38] Black sold :(
BMW 530D [E39] Agean Blue
BMW 520D M-Sport [F10] Carbon black
Present:
BMW X6 4.0D [F16] Carbon Black
Hi,

As manau kad EGR reiktu atstatytyti jei dar yra tas voztuvas likes su cooler'iu. Plius DPF prie pabaigos, sprendziant palei klaida. Reiktu kokioj magistralej pralekt gerai kad prasivalytu. Mano senukas F10 su 2.0 dyzeliu kartais atidarydavo sklende kai greitkeliu greiciau pavaziuodavau(2500-3000 RPM). Net truputi garsas pasikeisdavo ir po kurio laiko nutildavo. Klausiau BMW atstovybej del to, tai sake kad cia taip DPF valosi. Na dar jeigu Automatinis DPF clean nesuveikia dar galima ji aktyvuoti rankiniu budu naudojant OBD2 su atitinkamu softu. Cia pavizdys N47 varikliui: https://www.youtube.com/watch?v=ZGldj8hG6vQ
Tavo N57 varikliui turetu but panasi ar net tokia pati procedura.

Dar pasidomek Boost sensoriumi. Gali but pas tave "pavarges". Cia bendra info: https://mechanicbase.com/engine/boost-pressure-sensor/


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 2 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery