Lietuvos BMW Klubas

Lietuvos BMW Klubo Forumas

Dabar yra 28 Kov 2024, 15:03

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Čia aptariamos tik F30 ir F31 modelių problemos, visa kita informacija bus be perspėjimo trinama.
Kuriant temas būtina nurodytį kėbulo koda laužtiniuose skliaustuose [], bei aiškiai įvardinti problemą temos pavadinime.



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 14:28 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2012.12.14
Amžius:
37
Pranešimai:
24
Automobiliai:
E90 320D N47 - 130kW '08
F11 520d lci '14
Sveiki forumieciai,

Gal kas is yra susidure su 328i varikliu (180kw) benzinas. Domina visa informacija: patikimumas, eksploatacijos kastai, vairavimo malonumas, ekonomiskumas (tikroji ekonomija, nes bmw deklaruojama rauna stoga:)). Vienu zodziu domina tiek automobilis F30 tiek ir n20b20 motoras. Gal atsiras galinciu pasidalinti savo patirtim? Nes isnarsiau interneta skersai isilagai informacijos nera super daug dar.

Dekui


StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 20:20 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Dėl kuro sąnaudų mažiau klausyk gamintojo ir kaimyno, tikrinkis čia: http://www.spritmonitor.de

Turėk galvoje, kad vokiečiai kaip taisyklė važiuoja ilgesniais atstumais (per vieną išvažiavimą), todėl, dažniausiai tipinio lietuvio sąnaudos būna šiek tiek didesnės, nei vidurkis minėtame website.

Tai reiškia, kad priklausomai nuo tavo įprasto maršruto, sąnaudos šiek tiek skirsis nuo vidurkio (gali skirtis į abi puses), pavyzdžiui: jei dauguma kelionių bus šaltu varikliu ir trumpais atstumais, gali drąsiai pridėti iki +20% prie vid. sąnaudų vidurkio. Jei tapkė ne iš lengviausių, tai pridėk dar daugiau. Jei benzas, įtaka tapkės svoriui, tikėtina, dar šiek tiek didesnė.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 20:23 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
Pats būdamas per biednas tokiom mašinom asmeninės patirties neturiu, bet kiek teko užsienio forumuose skaitinėtis, N20 varikliai turi šiokių tokių bėdų su patikimumu (vienam išvis subyrėjo ~30k ridos variklis važiuojant). Kad vairuoti nemalonu sako tik tie, kurie įperka 335i, o realios kuro sąnaudos 8.5-9 litrai (daugiau priklauso nuo vairavimo stiliaus, jei nespausi, tai ir 7,5l bus) > http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2


StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 20:25 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2014.12.08
Pranešimai:
324
Miestas:
Panevėžys
Automobiliai:
2007 E91 320D 163PS - ex
spacebar rašė:
Turėk galvoje, kad vokiečiai kaip taisyklė važiuoja ilgesniais atstumais (per vieną išvažiavimą), todėl, dažniausiai tipinio lietuvio sąnaudos būna šiek tiek didesnės, nei vidurkis minėtame website.


Taip, bet jie tuos atstumus didesnius važiuoja ir >200km/h greičiu, dėl ko sąnaudos smarkiai išauga (dėl to UK/JAV panašiuose saituose dažnai sąnaudos vidutinės mažesnės būna, nei spritmonitor).


StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 20:37 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Kiek teko prasukti kilometrų Vokietijoje (šiaurėje, pietuose, rytuose ir vakaruose), >200km/h greičiu važiuoja VIENETAI, palyginus su bendra mase. Tuo tarpu dėl didesnio atstumo per vieną kelionę - kuro sąnaudos stipriai krenta, nes variklis šiltas.

Pavyzdžiui, pas mane iki darbo ~3 km. Pirmyn-atgal važiuoju, skaityk, šaltu varikliu. Tokiu režimu sąnaudos žemiau 11 ltr/100km. nenukrenta, o jei dar kartais nuspyri tapkę, tai ir visas 13 ltr/100km. gaunas. Tuo tarpu spritmonitor.de vidurkį rodo <8 ltr/100km. - kas pradeda panašėti į realybę, kai važiuoju atstumus ne 3 km, o atstumais bent po 15 km. (ar daugiau).


StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 20:38 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
Ir, beje, >200km/h galima važiuoti tik autobahn`uose, visuose kituose keliuose taisyklės panašiai kaip pas mus.


StandartinėParašytas: 15 Sau 2015, 21:54 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2010.03.06
Amžius:
14
Pranešimai:
197
Automobiliai:
F11
nezinau kiek raso spritmonitor bet turiu e90 330i automatas 190kw, atstumai netrumpi, vidutinis greitis pagal bc ~50km/h tai gaunasi apie 10-11l


StandartinėParašytas: 17 Sau 2015, 19:04 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
spacebar rašė:
Ir, beje, >200km/h galima važiuoti tik autobahn`uose, visuose kituose keliuose taisyklės panašiai kaip pas mus.

Galima >200km/h vaziuot, bet ne visur, jei nera apribojimu (geras matomumas, nera nuvaziavimu ir t.t) ir kaip taisykle turi but trys eismo juostos i viena puse....


StandartinėParašytas: 17 Sau 2015, 22:17 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2009.09.21
Pranešimai:
2515
kiesha rašė:
Galima >200km/h vaziuot, bet ne visur, jei nera apribojimu (geras matomumas, nera nuvaziavimu ir t.t) ir kaip taisykle turi but trys eismo juostos i viena puse....

is kur tokia info apie 3 juostas ir greiti? jei yra autobahnas ir nera ribojimo zenklu, tai greitis neribojamas, nesvarbu ar 2, ar 3, ar 4 juostos


StandartinėParašytas: 20 Sau 2015, 00:12 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
siomka rašė:
is kur tokia info apie 3 juostas ir greiti? jei yra autobahnas ir nera ribojimo zenklu, tai greitis neribojamas, nesvarbu ar 2, ar 3, ar 4 juostos

Kazkaip mazai teko matyti kad kur dvi eiles hansai cionguotu (gal apribojimu nemaciau-man jie neaktualus-ribotuvas neleido greiciau vaziuot, nebent nuo kalniuko) :lol:


StandartinėParašytas: 21 Sau 2015, 04:44 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.02.19
Pranešimai:
844
kiesha > kadangi jau taip normaliai OFFTOPINAM, tai paantrinsiu siomkai, kad Vokietijoje yra ne vienas ir ne du autobahn`ai kur dvi eilės ir greitis be apribojimų - tokių N.

Ir, kaip jau minėjau, kad autobahn`uose galima važiuoti greitai, tai nereiškia kad visi taip ir važiuoja. Ir tai taip pat nereiškia, kad visi užmiesčio keliai yra autobahn`ai, o turint galvoje vokišką drausmingumą, tai ir važiavimas pas juos jei parašyta 90, 100 ar 110 - tai tiek didžioji dauguma ir važiuoja, ne tai kaip ne kai kuriose kitose šalyse :)


StandartinėParašytas: 21 Sau 2015, 08:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2013.09.25
Pranešimai:
1558
Miestas:
Kaunas
Automobiliai:
E39 530da 142kw
spacebar, per 6 metus pakankamai pasivazinejes banais nuo Svedijos iki Gibraltaro (nuo 14k iki 25k per menesi), nacionalkem taip pat........
siaip tai D rekomenduojama autobanais vaziuot 130km/h, bet ivykus eismo ivykiui dazniausiai apkaltinamas tas kuris "skrido"...
Va koks vokiskas drausmingumas


StandartinėParašytas: 23 Sau 2015, 19:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Registracija:
2006.11.09
Amžius:
38
Pranešimai:
125
Miestas:
Vilnius, Šiauliai
Automobiliai:
E90 330i n52 06'
ex E36 328 m52 95'
Aš irgi turiu e90 330i ir dar mechaną. Važiuoju trumpais atstumais (1-4 km.) stoviu kamščiuose, sąnaudos ~ 14 l. Užmiestyje 7-8 l. :D O jei į temą - f30 328 tikrai bus ekonomiškesnis visom prasmėm, manau - pirkt ir pabandyt verta. Be to, greičiausiai ji bus greitesnė už bet kurį 330i. Tik važiavimas kitoks - turbo efektas, trumpi bėgiai, 4 cilindrai. Bet why not? :)

_________________
Coupe'


StandartinėParašytas: 26 Sau 2015, 22:35 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2006.03.06
Amžius:
37
Pranešimai:
1405
Miestas:
Kauno r.
Automobiliai:
ex E39 525 M51D25
ex E36 318 M41D18
E30 318 M10B18
E87 118 M47N2
kiesha rašė:
siaip tai D rekomenduojama autobanais vaziuot 130km/h, bet ivykus eismo ivykiui dazniausiai apkaltinamas tas kuris "skrido"...

Gryna tiesa, yra rekomenduotinas greitis, o viršijant jį, atsitikus eismo įvykiui, liksi kaltas.

_________________
" Bayerische Motoren Werke "


StandartinėParašytas: 15 Kov 2015, 14:14 
Atsijungęs
 Aprašymas  
 
 
Vartotojo avataras
Registracija:
2010.10.15
Amžius:
39
Pranešimai:
3363
Miestas:
Klaipėda
Automobiliai:
E38 728iA '96
F25 28iX '17




Irgi domiuosi N20 varikliu, gal but ateityje nupirksiu F30, nagrineju kaip viena is variantu.
Idomus momentas, kad ir 320 ir 328 turi tuos pacius variklio daliu numerius, ir ten ir ten vaudojamas 2.0 litru variklis, netgi turbina tokia pati, o skirtumas tarp ju, apie 60ag. Matyt skirtumas kompiuterio programavime, stabdziu sistemoj ir kitos smulkmenos.
Jei parusski suprantat, galit paskaityt :) http://www.bimmerfest.ru/dvigatel-bmw-n20/

_________________
https://www.youtube.com/@dionich


Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 94 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Kitas

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Part of BMW Club Lithuania | Also visit BMW Club Gallery